SKAGEN HANDEL HVORFOR !!

VELKOMMEN

Som en aktiv del af et STÆRKT fællesskab!

Skagen Handelsstandsforening er en forening af erhvervsdrivende fra Skagen, som arbejder på at markedsføre Danmarks nordligste handelsby hver eneste dag – 365 dage om året. Der arrangeres spændende arrangementer og events gennem hele året. Det er blandt andet Skagen Handelsstandsforening, som står bag den årlige flotte juleudsmykning i byen. Jo flere vi er, jo bedre muligheder har vi for at skabe et bæredygtig grundlag for detailhandelsudviklingen i Skagen. Det netværk, Skagen Handelsstandsforening tilbyder din virksomhed, indeholder flere fordele:

• Du er med til at sikre et godt og bredt aktivitetsniveau i byen – fordelt over hele året!
  • Du er med til at sikre en flot juleudsmykning og belysning!
  • Fælles markedsføringsfordele!
  • Løbende information omkring aktiviteter i byen.
  • Gratis tilkobling af Skagen Gavekortet. (værdi 1000 kr)
  • Rabat på leje af udearealer. (op til 30%)
  • Rabat på WEB sider 10%
  • Rabat på online markedsføring 10%
  • Facebook gruppe for medlemmer & ansatte, opdateres med nyheder.
  • Aktuelle nyheder af interesse for medlemmerne.
  • Mulighed for deltagelse i medlemsmøder.
  • Du modtager en flot kalender med årets aktiviteter – herunder også krydstogtsanløb.
  • Adgang til den årlige generalforsamling.
  • Netværk – stor kontaktflade til byens øvrige forretningsfolk og virksomhedsledere.
  • Mulighed for indflydelse på de overordnede beslutninger vedr. aktiviteter og byens fremtid.

Sidst, men absolut ikke mindst, så er du med til at tage del i det ansvar vi alle har for at fastholde og udvikle byens status som en eksklusiv handelsby på toppen af Danmark!

Så endnu engang velkommen… som medlem af Skagen Handelsstandsforening !!

“INDMELDINGSBLANKET KLIK HER”